Huisvesting.

 

 

Elke hotelgast wordt bij ons afzonderlijk gehuisvest en heeft zijn of haar individuele ruimte zodat uw poezel de minste stresservaring heeft,

wat nefast is voor elke kat.

Enkel hotelgasten uit hetzelfde gezin worden samen in één grote logé geplaatst, dit door verschillende logés onderling met elkaar te verbinden en om zo de nodige beschikbare ruimte te verkrijgen die nodig is aan het aantal hotelgasten.
We vinden het oppertuum dat jouw kat zijn eigen plaatsje heeft zodat we volledige inzicht hebben op zijn of haar eet en drink gewoonte (die we met jou in de verblijfsovereenkomst zijn overeengekomen) , stoelgang etc...
Elk verblijf is voorzien van een gesloten of open kattentoilet naargelang jouw poezel thuis gewoon is  en dat tweemaal per dag wordt proper gemaakt.
Neem gerust een eigen lievelings speeltje, dekentje, mandje of dergelijke mee wat herkenbaar is voor jouw poezel zodat jouw lieveling zich nog sneller thuis kan voelen. 
We raden u zeker aan eigen vertrouwt eten voor uw poezel mee te nemen dewelke jouw poezel dagdagelijks gewoon is wat zeker 
in minder stress zal resulteren, zowel fysisch als psychologisch en zo resulteert in het sneller thuisvoelen van uw poezel.
Jouw poezel word zoals afgesproken twee of driemaal per dag van zijn/haar vertrouxde voeding voorzien volgens afgesproken schema. 

Ook talrijke speel-  en knuffelmomentjes worden dagelijks ingelast.
Er zal dag en nacht, winter en zomer gezord worden voor een optimale kamertemperatuur voor uw kat. Ons hotel beschikt over vloerverwarming wat resulteret in een zeer aangename warmte voor onze hotelgasten.

In de zomer is ons hotel ook voorzien van airconditioning voor een optimale temperatuur.
Heeft jouw kat speciale voeding en/of medicatie nodig dan zullen wij ons aan het medisch opgelegd 
schema houden zoals vastgelegd in de pension overeenkomst.

 

 

Voeding.

 

Om de overgang voor uw kat zo klein mogelijk te houden, geven wij de voorkeur eraan dat U uw eigen kattenvoeding meeneemt. We zullen het

 

Vaccinatie.

 

Elke hotelgast dient ingeënt te zijn ten minste 3 weken voor- en maximaal 11 maanden voor het verblijf tegen kattenziekte, niesziekte en leucose.

Dit moet bewezen worden in het vaccinatieboekje mee te geven bij elk verblijf in het kattenhotel.

 

 

Hotelgasten die niet correct gevaccineerd zijn of niet beschikken over een vaccinatie boekje worden resoluut geweigerd. Van deze voorwaarde kan onder geen beding afgeweken worden. Dit om de veiligheid en gezondheid van de andere gastdieren te waarborgen.

 

 

Uw kat dient behandeld te worden tegen parasieten, dit moet gebeuren bij aankomst in het kattenhotel en zal door ons worden aangebracht. Wij voorzien pipetjes hiervoor, de kosten voor deze pipet worden standaard meegerekend in de afrekening a 8 euro per pipetje/kat. U mag deze behandeling ook bij uw dierenarts laten uitvoeren indien u ons dan bij in check een bewijs hiervan door uw dierenarts ondertekend kan voorleggen. Zo blijft ons Hotel en alle andere gasten inclusief jouw lieveling parasieten vrij. 🐱

 

 

De klant is verplicht het vaccinatieboekje van de hotelgast(en) de gehele periode van het verblijf overeengekomen in het verblijfscontract toe te vertrouwen aan de 'eldersepoezenhoeve' ter voorlegging bij eventuele controles door het federaal agentschap dierenwelzijn.

 

 

De vaccinaties Purevax Rcp Felv of Purevax Rcpch Felv of Fevaxyn pentofel zijn geschikt tegen deze drie ziektes.

 

 

De vaccinaties Nobivac tricat trio of Purevax RcpCH of Felocell Crv-c of Felocell Crv zijn niet voldoende deze bevatten het vaccin voor leucose niet, bij deze vaccinaties kunt u best de vaccinatie Purevax Felv of Leucogen door uw dierenarts laten inenten zodat uw kat voor de ziekte leucose ook in orde is.

 

 

Reserveren.

 

 

Wij sturen na overleg en goedkeuring van uw ingestuurde reservatieaanvraag een mail ter bevestiging van uw reservatie, op dit moment is uw reservatie officieel vastgelegd en kan deze enkel nog geannuleerd worden bij bewijs van overmacht (ziekte, sterfgeval,annulatie vakantie door overmacht etc....).

Uw gegevens worden enkel en alleen door ons verwerkt en gebruikt voor het verwerken van uw reservatie en tijdens het verblijf van Uw pozel(s) in ons kattenhotel. 

Mocht U 2 dagen na uw reservatie aanvraag nog niets van ons hebben vernomen, gelieve ons dan even te contacteren. 

Eventuele extra kosten (dierenartskosten, ontvlooien,...) worden bij het afhalen van uw poezel(s) afgerekend.

Bij het inchecken van je poezel(s) moet het volledige bedrag verrekend worden. 

De gereserveerde opvangdagen worden altijd volledig betaald. Er wordt geen korting toegestaan voor het later brengen of vroeger ophalen van je huisdier.

 

Annuleren.

 

Er wordt geen korting toegestaan voor het later brengen of vroeger ophalen van je huisdier.

Bij annulatie binnen de 21 dagen voor de gereserveerde datum, wordt er

50 % van het totale bedrag aangerekend via facturatie.

Bij het niet opdagen zonder annulatie zal de klant het volledige bedrag moeten betalen. De factuur zal dan opgestuurd worden.

 

Aansprakelijkheid.

 

Wij stellen alles in het werk om uw poezel verantwoord te huisvesten, aangezien U uw poezel vrijwillig in ons hotel onderbrengt zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele ongevallen, ziekte of overlijden. Bij overlijden behouden wij ons het recht bij discusie van de reden van overlijden een autopsie te laten uit voeren door onze huisdierenarts op kosten van de eigenaar van de overleden hotelgast om duidelijkheid te stellen over de overlijdensoorzaak.

Indien de hotelgast(en)cdoor U of de mandataris niet terug opgehaald word/worden (max 2 weken na het verstrijken van de afgesproken datum), blijft de volledige verblijfskost verschuldigd door de eigenaarc(incl de 2weken extra verblijfskost). Voor niet-opgehaalde katten wordt er naar een nieuw thuis gezocht. De kosten hiervoor zijn eveneens voor rekening van de eigenaar.

 

Bij ziekte van de hotelgast.

 

 

De 'Eldersepoezenhoeve' zal bij ziekte van de hotelgast (of een redelijk vermoeden daarvan) de in de pensionovereenkomst genoemde dierenarts Kirsten Driessen gebonden aan het hotel consulteren of de dierenarts van de klant zelf, genoemd in de pensionovereenkomst.

 

 

Kiest de klant voor zijn eigen dierenarts, dan houdt de 'Eldersepoezenhoeve' toch het recht de verbonden dierenarts aan het hotel of zijn vervangende te contacteren indien de eigen dierenarts van de klant niet bereikbaar, beschikbaar, of niet snel genoeg aanwezig kan zijn, in dit geval zijn ook de kosten voor de medische interventie ten koste van de klant en worden aangerekend bij de bij ophaling van de hotelgast.

 

 

De 'Eldersepoezenhoeve' zal al de maatregelen nemen, die hem in de gegeven situatie juist voorkomen om het gastdier alle mogelijk zorgen ter beschikking te stellen die nodig zijn voor de correcte behandeling van de gezondheid van de hotelgast. De hieraan verbonden kosten zijn voor rekening van de klant. Uiteraard zal daarbij een verklaring van de dierenarts opgesteld worden.

 

 

Wanneer blijkt dat voor het herstelproces van de hotelgast kostbare veterinaire maatregelen nodig zijn, wordt dit gemeld bij de klant of bij de door de klant aangewezen contactpersoon. Wanneer de hiermee verbonden contacten, ondanks alle pogingen daartoe, niet vlot tot stand kunnen komen en als gevolg daarvan een eventuele vertraging optreedt in de behandeling van de hotelgast, kan de 'Eldersepoezenhoeve' dit niet worden toegerekend.

 

 

De 'Eldersepoezenhoeve' mag, na consultatie en op voorschrift van de dierenarts, de hotelgast kalmerende of andere medicamenten (laten) toedienen.

 

 

De 'Eldersepoezenhoeve' is bij het weder ophalen van de hotelgast aan de klant verplicht schriftelijk melding te maken van met ziekte samenhangende bijzonderheden bij de hotelgast tijdens het verblijf.

 

 

Bij elke raadpleging van een dierenarts wordt een verduidelijkend verslag door de geraadpleegde dierenarts opgemaakt over de nodige medische interventie en overhandigd aan de eigenaar van de hotelgast.

 

 

In- en uitchecken.

 

Het vaccinatieboekje moet afgegeven worden bij aankomst en blijft in het pension zolang je poezel bij ons verblijft.

In- of uitchecken kan - maandag t.e.m. zaterdag tussen 10u en 12u of tussen 17u en 19u.

Bij het inchecken van je poezel(s) moet het volledige bedrag verrekend worden. 

 

 

- zond- en feestdagen gesloten voor de baasjes

 

!!! Vakantie 2024 !!!

van 15 April tem 5 Mei